понедељак, 16. јул 2007.

Politička situacija u Srbiji i izbori!

Politička situacija u Srbiji, to da govorim... pa šta da mislim jebiga...
Mrtvi sa mrtvim, živi sa živim, ko ostane živ - mrtav, tako jeste.
Ali pravo da ti kažem, nevaaalja ovaj narod, pokvario se malo.
Pa, nešto tamo ovi, uvek se nešto bune jebiga.
Tamo ovi traže Kosovo, tamo njihovo da bude,
a ja kažem naše je Kosovo, srpsko.
I mi nikad nismo rekli da ovo jeste, ovo nije. Šta je tu je.
To, političke ove stranke, aaaa oni su glavni u Evropu.
Dakle, čim je Evropa naša sa Srbijom, mora da bude i Srbija i Crna Gora,
a onda ... boga mi i Kosovo.
Aaaoooo, tamo je Albanija i ovo što ovi imaju tamo, oni tamo što...
Hmm, Oni imaju svoje tamo, nas more deli sa njima jel tako?
Ali oni bi trebalo da budu malo drukči i tako...
A pitaju me hoću da glasam? A ja kažem za koga, šta da glasam?
Za šta, za bolje, za bolje sutraaa? Znaš šta mogu da kažem,
nek da bog sve što je dobro, da se narod voli i da se slaže međusobno
i da ne bude nikakvog rata, a inače boga mi teškooo!

Нема коментара: